tisdag 21 april 2009

Ekologisk njutning för kropp och själ


Lisa Ekdahl tipsar om ekoställen i Stockholm. Bland annat rekomenderar hon Rosendals trädgård på Djurgården, där man kan äta ekologisk lunch med ekologiskt vin till. Jag längtar redan till sommaren då jag garanterat ska prova det tipset!

Denna underbart udda och ljuva person har nyligen haft pressrelease på sin nya cd, "Give me that slow knowing smile".
Om någon är lika sjukt förtjust i hennes säregna röst och stil som jag, kan jag glädja er med att det är bara att gå in på hennes hemsida och kika på musikvideos med henne.

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Sänder maken dit. Han gillar lilla Lisa Ekdahl.
Jag är däremot lite mindre förtjust i henne.
Kram Synne.

Cattis sa...

lyssnar på henne i spotify just nu. Lovely.

Ska ta itu med en massa telefonsamtal i morgon...

Håll tummarna för något slags resultat.

Kram
Cin

bakgrund