måndag 29 september 2008

*** FOTOTRISS ~ MJUK ***

Veckans fototriss, som de flesta förmodligen lade ut igår... är mjuk.
Jag hann inte då det var sååå mycket annat att göra.
Men nu står älgsteken i ugnen och risgrynsgröten sköter sig själv en stund... jycken kan vänta på prommis tills jag lagt i detta och korrekturläsningen? Mmm, tänk att det går att skjuta på den på detta viset... mycket märkligt. Men snart är det nog bara att skärpa till sig och ge sig på texten.
Fast... kurrar det inte lite i maggen oxå ?

Jaja, vilken jätteparantes, som påvisar hur himla ofokuserad jag är då, *haha*
Jag tolkar fototrissens tema så här:
Jag blir mjuk i hjärtat av dessa individer, på dessa sköna bilder, tagna vid ett mjukt tillfälle i lördags.




För fler och annorlunda tolkningar får ni gå in här.

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

9 kommentarer:

Anonym sa...

vilka fina bilder! speciellt den översta.. mjukt mot den hårda stenen.

Anonym sa...

Jättefina bilder och en bra tolkning. Ha en underbar dag!

Anonym sa...

Oj vad fina bilder, du är duktig på att ta kort..den översta blev min favorit!

Sussie sa...

Underbara mjukbilder. Den på lilltjejen med sin nalle är så himla fin, vilka vackra ögon hon har den tjejen. Jag älskar oxå kyrkogårdar, det är så lugnt och fridfullt och vackert där och tankarna får ta sina egna vägar när man strosar runt bland stenar och blommor. Ha en riktigt fin dag, kramar.

Anonym sa...

Så mysiga bilder du valt för veckans Fototriss.
Jätte-söta och fina.
Ha en bra fortsatt dag.
Kram

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Jag tycker alla bilderna var så fina.
Den på lilla A er så mjuk og fin.
Lilla W ser så fundersam ut dær hon sitter.
Carol ær Carol, mjuk tjejhund med mjuk pæls.
Saknar er allihopa.
Kramen Synne.

Susanne Lindén sa...

Fina bilder och tolkning av temat.
Ettan blir min favorit.
Ha det bra!

Anonym sa...

Väldigt fina bilder.
Jag tycker dom är lika fina allihop och kan inte välja ut en.
Dessutom vet jag ju att Du tränar hunden med "mjuka" metoder.
Ha det gott!

hugan sa...

Fina bilder, den i mitten stämmer med mej...!
hoppas allt är bra med dej
kram

bakgrund