lördag 2 februari 2008

* Klassisk skönhet och glädje som kommer innifrån *

Så har kvällen avnjutits

Jag är så imponerad som vanligt, eller ja, ännu mer.
Skön musik och "kändisar" som bjuder så mycket på sig själva.
Och som de slängs runt, att skadorna inte är fler är beundrandsvärt i sig.

Jag har en, nej två, tre fyra favoriter nu.
Dilba som är så klassiskt vacker och som lyckats bli så ... graciös.
Tina som få kämpa hårt för att inte spricka upp i ett leende som verkligen kommer innifrån.
Bonden Petter som är en riktig lustigkurre
Och Tony Richardsson ~ ursäkta söta tonårsdotter ... ~ som inte bara dansar nästan lika bra som han kör speedway utan som dessutom har en liten fast rumpa...

Lider jag möjligen av yngre medelålders tanters motsvarighet till gubbsjuka??

Kan så va, kan så va...

Jag ser i allafall fram mot kommande fredagar och kanske jag hinner klart mitt projekt barnöverkast till finalen?
Minstingen är spekulant på första överkastet. Frågan är... ska det fodras eller bara vara som det är, och funkar det trots att garnet är bara nästan lika grovt...
Det återstår att se ~ och spänningen är olidlig ;-)

Godnatt eller Godmorgon
Valet är fritt

Andra bloggar om: , , , , ,

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Godmorogon.
Skönt med lite Lets dance rapport när man inte kan se det själv.
Inte behöver du fodra överkastet! det blir så läckert med bara det virkade.Fast å andra sidan sett, vill du ha det fordrat så använd något vitt under. Inte lätt det där alltså.....
Har nu bara en halvtimme igen att jobba.Sen blir det sova......
Hoppas att man är friskare när man vaknar.....
NAttakram Synne :)

Anonym sa...

Jag vart helt tagen av Cissi o Rickards Paso Doble! Vilken energi, wow!

Unknown sa...

http://www.birgittawidegren.com/1feb08.php

mitt blivande överkast finns här

bakgrund