måndag 10 mars 2008

*** EFIT - 9.00 ***

Min favoritfrukost...Andra bloggar om: , , , ,

7 kommentarer:

Gry sa...

Oj, vilket projekt. Ett foto i timmen! Hur länge då? Tills 24:00 eller? Hjälp....

Kämpa på! Jag kommer inom lite då och då och kikar på dina fina bilder :-)

Kram Gry

Anonym sa...

Kikar på dina bilder =)
Gott med frallor!

Kram

Stina sa...

Fina bilder. Kramis

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Tusen takk for koselig kommentar på min blogg! Det varmer med all omtanken jeg har fått for min kjære hest :-)

Jeg må si meg enig med Gry, hvilket prosjekt med ett bilde i timen! Spennende! De bildene du har vist så langt er virkelig stemningsfulle og sier noe om frokosttid på en mandag, jeg kjenner meg igjen :-)

Lykke til med prosjektet og ha en toppen mandag!

Klem fra Britt

Pixi sa...

mm..frallor..men inte idag,vad vad det för nåt som var din favoritfrukost ,e det gröt med fil lr?=??ser inte...sj äter jag för det mesta fiberhavregrynsgröt m lingonsylt,inte dumt alls! pussa voffsingen från mej!

Synnøve. sa...

Är det den berömda gröten som får sig en norge resa i påsk?
Hmm, man skulle kanske smaka.
Klems Synne :D

Cattis sa...

japp det är den berömda gröten ;-)
fyrkornskross tror jag det heter. Riktigt grovt och mumsigt. man kan ha det med en frukt eller lingonsylt. I dag hade jag apelsinyougurt till... riktigt smaskens!

bakgrund