fredag 26 oktober 2007

*** Borttappade - kvarlämnade ***


Denna övergivna handske klamrar sig fast vid bänken i väntan på att bli upphittad av sin ägare


Högt upp på en röd box finner jag denna dyngblöta ensamma, stickade fingervante. Jag fick sträck mig för att nå - ty jag är lite kort i rocken, ja jag erkänner Huga
Jag är något under medellängd ;-)

Denna coola handske befinner sig fortfarande i förnekelsestadiet då den inte varit singel så länge. Det kan man klart se på det goda skick den fortfarande är och på den livlighet den besitter.

ÅÅÅÅ
Dessan ensamma skor hör inte hit egentligen. De hör inte hemma någonstans längre - kvarlämnade av sin ägare nu när de gjort sitt
Utbytta mot en par hela och varma hoppas jag....

2 kommentarer:

hugan sa...

Vad många intressanta fynd du hittar!
Sedärja, jag hade rätt om den korta rocken ;) tack för passningen!

Cattis sa...

"smile"
Japp när man ger sig tid att titta...så finns det fynd överallt.

bakgrund