måndag 29 oktober 2007

**** Mera fiffel på kvällskvisten ****


Dessa örhängen ska jag ha på Halloween. Tycker de är så söta så jag kunde inte låta bli att köpa dem. Ska klä ut mig till pumpa tänkte jag - så får pumpan ha spindlar i öronen.

Här är en påse kanelté. Skulle köpa violté till en god vän men det fanns inte i sortimentet. Kanske den goda vännen vill ha kanelté istället, månne ;-)


Här står min favvomugg fylld med gott, nybryggt kanelté - mmm. Bredvid står en mumsig Dumle muffins som äldsta dottern bakat. Man kan se att familjen varit aktiv i dag, rester av aktiviteterna har dröjt sig kvar för att sällskapa med oss...

4 kommentarer:

hugan sa...

OJ vad mycket mys!! Pumpan blir nog fin med de örhängena! Vill inte vänen ha kanelteét så skicka det till mej! mmmm..muffins!

Synnøve. sa...

Hej.Vännen här. Tar gärna emot kanelttet.Det är gott.
Här sover huset nu,både son och exmanen.Bara jag vaken.
Kram Synne.

Cattis sa...

Jojo, jag kanske får skicka té åt er båda två?
Kram på Er

hugan sa...

ja tack :D

bakgrund