måndag 24 december 2007

*** Fröjdefull jul ***

Tror inte jag varit med om en lugnare julafton på evigheter om ens någonsin.
Vi är bara fyra familemedlemmar hemma idag.

Lycklig sexåring öppnar julklappen från sin morfar. Den har hon på sig nu när hon är princessmamma till dockan hon oxå fick i ett annat paket.
Maken och jag fick gotter av sonen. Vi ska ha dem till kaffet tänkte vi ;-)
Sjuåringen fick Sims och sitter nu vid sin dator och klurar.
Själv fick jag skönhetsprodukter i mitt paket. Ge mig fler!
Jag behöver dem :o)

jodå fick fick mer ~ men jag kan ju inte visa allt
Ni har väl annat att göra än att titta på vårt överflöd *s

God och Vänlig Jul till alla förbipasserande!

Andra bloggar om: , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Lite sent att säga God Jul men det går i alla fall.
Måste fråga:
När kommer Jossan hem?

bakgrund