måndag 10 december 2007

*** Med lite socker går medicinen ner ***

En av mina favoritfilmer är Mary Poppin ~ på laserskiva...
Hon sjunger glatt att med lite socker går medicinen ner och syftar då på
att städa
går som en dans om man leker lite under tiden
Eftersom det är lite svårt att leka och sanera köket
leker jag lite först
måste varit så hon menade...
Makens kamera, julkaktusen och jag är bästisar en liten stund
Åså nyttjar vi iphoto en liten stund efter behov
Så ~ nu ska jag se hur långt "sockret" räckte.

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

hugan sa...

Hoppas medicinen verkat nu! Skulle behöva nåt jag med...halvsnuvig,sovit på tok för lite åsså har jag snart 7 timmars arbetspass framför mig...hur ska det gå?? Vilen fin novemberkaktus! min gamla kaktus blommar INTE i år, för första gången på ... många år! :(

bakgrund