torsdag 27 december 2007

*** Reflektion kring bloggandet ***

Sedan jag började blogga och läsa andra bloggar har jag fått mycket inspiration.

Jag har blivit allt mer intresserad av att fota.
Min make har trugat på mig att börja lära mig photoshop.
Tycker det var enormt krångligt i början, men nu börjar det väl lätta något.
Fast någon som visar och är pedagogisk skulle ju sitta fint...
Maken hade tydligen en baktanke som gick ut på att JAG skulle bli haj på programmet och lära HONOM ;-)
Han vet hur envis jag är när jag verkligen vill något.
Så trillade man dit igen.

Jag har frossat i julen i år ~ men nu är jag sugen på att göra om lite hemma. Många är så duktiga både på att pyssla och att göra om sina hem mer handgripligt.
Jag tänker ha limegrönt och vitt i mitt kök.
Visar helt säkert upp vad jag hittar på.
Ska måla om en möbel oxå...

Så snubblade jag över en utmaning i Tisdagstemat gällande att promenera varje dag.
Så det är väl bäst jag skriver här att jag antar utmaningen...
Det behöver ju inte vara en lååång promenad.
Räcker en mängd vändor ner till soprummet?

*s*

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo det är sant
Tack detsamma och gott nytt år!

Anonym sa...

Hejsan
Håller med dig om att bloggandet insprirerar och ökar fotointresset!! Känner precis likadant :). Å vad skoj det är att se dina södermalmsbilder, den lilla del av Sthlm jag känner till bäst. Har haft min svägerska boende i Hornstull, Skanstull och nu senast vid Mosebacketorg. Photoshop verkar lite svårt för mig, har lite ont om tid och tålamod!!!!

Cattis sa...

emma: tack :-)
malkin: det är prövande. Har hittat roliga funktioner som jag inte hittar tillbaks till. En kurs...
Älskar söder! Har inte hunnit bo här så länge än.

Anonym sa...

supreme new york
hermes
stephen curry shoes
off white shoes
off-white
bape sneakers
bape clothing
off white jordan
goyard bags
supreme clothing

bakgrund