torsdag 13 december 2007

*** Utmanad ***


Jag har blivit utmanad av den goa Hugan som tycker att jag ska "blogga mera" ;-)
Så nu får jag alltså skriva ner 7 stycken önskningar ~ inte dåligt!

  • Min första önskning är att jag ska får ordning på min läskiga trötthet ~ kanske är den önskan på väg att uppfyllas :-)
  • Min nästa önskning är att jag min roman "in progress" ska bli såpass läsvärd att jag får något förlag att ge ut den.
  • Önskar vidare att bli så duktig med kameran att det kan bidraga till försörjningen på något sätt.
  • Självklart önskar jag hälsa och harmoni åt min familj, alla mina vänner och resten som jag känner och inte känner.
  • Jag önskar att mina barn blir lyckliga vuxna människor med tiden och att de bjussar på en kram då och då ;-)
  • Jag önskar att de bekymmer min make tampas med just nu ska få ett lyckligt slut ~ för de är vi värda.
  • Framförallt önskar jag innerligt att min mor ska få en enda dag någon gång i sitt liv som hon är nöjd och harmonisk
Jag skickar utmaningen vidare till Blåbär och annat snadder
Och jag tar mig friheten att utmana bernt månsson oxå
Vet inte om det är okej att utmana flera ~ men jag arbetar för jämlikhet mellan könen ;-)

Andra bloggar om: , ,

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Utmaningen antagen. Men vem ska jag utmana då???? Får se om jag hittar någon....
En kall Lucia dag. Minus 10 grader.....

Cattis sa...

Här snöar det!

Sweetii sa...

hej hej... såg att du hade vart inne på min sida... de är nålar som jag nålat dit.... jobbar som florist så man måste ju skoja till arbetet ibland... kul sida leste en massa bra.. haha... kan du inte lägga till mig på utmaningen... vore kul o skriva me i bloggen=)

bakgrund