tisdag 27 november 2007

*** Aj, jag kan inte både ha kakan och äta den ***


Nu har jag utsatts för lyxproblem igen. Jag kommer missa Idol på fredag...
Eftersom jag är på andra trevligheter då. Nu har Juryn hittat på något som kan bli riktigt underhållande faktiskt. De tre idolerna som kämpar kvar ska utmanas med en varsin låt som förhoppningsvis passar dem samt varsin låt som de får jobba på.
Andreas ska sjunga "do the conga". Upps! Kan inte karln få slippa? Fast å andra sidan säger han själv att han hoppas låten valts med glimten i ögat. Kanske kan han släppa loss med den inställningen.

Go Andreas!

Vill ha en bärbar tv på fredag!

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer:

Rexxie sa...

Japp, det skall bli riktigt spännande att se om Andreas lyckas röra lite, lite, litegrann på sig på fredag!

Min gissning är att han kommer att stå stilla som en skånsk bok som vanligt...

Cattis sa...

hehe...förmodligen, fast jag hoppas att han får till nåt.

bakgrund