måndag 19 november 2007

**** Nostalgi på kvällskvisten ****

Jag hittade den :-)



Jag tog förresten bort stygnen i kväll med hjälp av pincett, sax och min vänsterhand. Sista stygnet satt tokigt så jag fick lite handräckning av den blödiga sonen :-) Jag höll stygnet med pincetten och han nästan blundade när han klippte. Mina tonåringar skrattade åt mig och sa att jag lät som deras morfar... och vi är ju släkt för all del. Min far kallas även för kapten Haddock :-D Om du läser det här kära far så tänkte vi alla på dig i kväll och skickar en KRAM!

Andra bloggar om: , , , ,

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

fick en nostalgikick........Agneta Fältskog, ABBA, ohh.....
Måste starta cd-spelaren. :)

Synnøve. sa...

fick en nostalgikick........Agneta Fältskog, ABBA, ohh.....
Måste starta cd-spelaren. :)

Ninnie sa...

Vilken fin låt det där är! Jag får bilder från min barndom i huvudet när jag hör den, sommarvarm gräsmatta i trädgåden hemma, sommarlov och transistorradion på...

bakgrund