tisdag 13 november 2007

**** Känsliga besökare varnas ****


Eftersom jag är sydd med 5 stygn för att täcka upp för IKEA´s skitdåliga glaskvalitè är jag uttråkad och rastlös - för att inte tala om att martyren börjar knacka på axeln...

Därför ber jag om ursäkt för den som får upp mellanmålet nu. Jag varnade ju faktiskt!
Så någon stämning kan det ju inte bi tal om.

Alltså, har bett tonårsdottern tre gånger sedan i går kväll att tömma katternas toalett - med detta resultat. Tredje gången jag bad henne påpekade hon torrt att det var ju en av de få sysslor jag fortfarande kunde utföra.

Vill bara tala om för alla som vill veta att jag just räddat min tonårsdotter från att få sin säng nedbajsad av en kräsen katt som ALDRIG skulle sätta ner sin håriga rumpa i denna anrättning. Vem skulle det??

Snacka om vilkorslös kärlek - å nej jag är inte bitter...




Andra bloggar om: , , , , , ,

bakgrund