onsdag 14 november 2007

**** Den bästa av världar ****

Sitter med en kaffekopp och lite smågott och rensar bland gamla papper. Dagen har runnit genom fingrarna. Coachat sonen i tvättstugan, hämtat post, besökt apoteket, pratat med barnen...
Betalat en bortglömd räkning, sms:at, pratat i telefon

Leker med kameran och dokumenterar en ensam spindel kvarglömd från festen.

Inser att jag är uttråkad



I samma ögonblick förstår jag att det är en lyx att kunna unna sig - att ha möjlighet att vara - uttråkad

Och jag lever i den bästa av världar

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

hugan sa...

precis vad jag föröker komma på mellan varven...när jag inte jobbar..! man har sällan nåt att klaga på egentligen, så länge man får vara frisk så!

Cattis sa...

vi har det ju ofattbart bra:D

Unknown sa...

link replica designer bags wholesale click this link here now replica bags from china visite site replica designer bags wholesale

mcslethe sa...

imp source replica designer bags wholesale discover this info here Dolabuy Celine Discover More Here Celine Dolabuy

bakgrund