torsdag 1 november 2007

**** Rapport från festen ****

Vid mörkrets inbrott började festen. Mamman kunde inte låta bli att klä ut sig...
Gissa vad jag föreställer:)


Detta är min sjuåriga dotter - kvällen till ära en glad skelettvarelse...


Dotter 11 år
"Mamma jag är en sån där flicka som är död ser du väl"


Dotter sex år
Häxan surtants lillasyster - så sur att bilden blev suddig...


Snart var hon en hjälpsam häxa som hjälpte gästerna fylla på sminket.


Om man trasslar in sig ordentligt så får den som gömt sig i garderoben komma ut och reda ut härvan. Deltagarna får inte släppa händerna och ska helst inte bryta några kroppsdelar...
I bland tänkte mamman/fotografen att det är tur vi bor intill akuten när deltagarna tjöt som värst.
"Min rygg går av!"
"Jag bryter foten"
"Dra inte"
"Ajajajaj"
osv


Pumpan övervakar festen bakifrån ormbunken
Festvärdinnan/tonårsdottern designade arrangemanget.

Och så till den spännande frågan...
Vad göms i den hemlliga muffinsformen?


Antiklimax då festdeltagarna pillat ut "DET".
Men vad är det?
Hihi - en hopprullad pappersbit med en bläckplump på.
11 - åringen fnissar glatt över sitt påhitt.

I dag sover tonåringarna länge
De som ännu inte är tonåringar leker
Mamman är trött
Klockan är 09:53

Ha en trevlig dag!

4 kommentarer:

Stina sa...

Haha...det är bra att ni har kul...Kram

Cattis sa...

Jodå buskul hade vi...:)

Nässelblom och choklad sa...

Snygga familjen, ser jag! Jättekul att se era dräkter, de är faktiskt jättefina och ni är helt suveräna!

Cattis sa...

man tackar så mycket :)

bakgrund