söndag 11 november 2007

**** Sköna Söndag ****

Så hette ett trevligt morgonprogram när jag var tonåring...
Min sköna Söndag numer som yngre medelålders kvinna består av detta
se bilden ovan...
Dessutom sover jag gärna länge och dricker mitt förmiddagskaffe lite senare, 13:15 exempelvis
Jag njuter av spetsgardiner och blir lycklig av röda lampor
Jag älskar vår höst, dess färger och dess dis och dimma.
Men är glad att jag har bilder i datorn att ta fram när jag är för lat för att ta dagsfärska
Min syn på en bra Söndag är att städstrejka och sitta framför datorn och skriva
och googla runt
:-)

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer:

Ninnie sa...

Håller med, det där lät som en riktig Skön Söndag!
Själv har jag rännt runt på stan efter skor till yngste sonen, kom hem med en nöjd son och ett par dyra skor!

Cattis sa...

synd att det alltid tar ut sig på ett sätt. Det ultimata vore ju en nöjd som och billiga skor...
men man kan ju inte få allt ;-)

Alltid kul när de är nöjda!

bakgrund