fredag 25 januari 2008

* Att dansa är blodigt allvar *

Kvällens mys och första titten på Tv för veckan.
Sofistikerad smak jag har :-)
Jag tycker deltagarna i Let´s dance är så duktiga. Musiken är inte heller fel.
Det är så spännande att se hur dansparen utvecklas.
Nu har jag bestämt mig för mina favoriter, tror jag.
Dilba som är så vacker och som gör sådana framsteg och Tina som är en sådan underbar person. Tyckte förresten det såg ut som om hon krockade med Tobias?
Och hade han inte en fläskläpp...
Jodå, fast den var inte färsk visade det sig då jag läste i Aftonbladet
att Tobias varit på ut tagning för en annan danstävling och fått en armbåge i ansiktet.
Dansen är verkligen blodigt allvar.
Å här sitter vi ~ maken och jag och de yngsta barnen som somnar till dans.
Vårt fredagsmys består av denna färggranna melon.
Läcker och saftig.

Sov gott världen

Andra bloggar om: , , , , , ,

7 kommentarer:

Synnøve. sa...

Gott med melon....Den ser så saftig ut.
Undrar om du kan hjälpa mig med en sak. Varför får jag så långt avstånd mellan sista bilden och förra inlägget?
Har funderat, letat på inställninar men ikke funnit någonting som kan stämma.
Ska snart sova. Trött som ett skrumpet blåbär.....
Höres under morgondagen.
Kram Synne :)

Cattis sa...

mm.. ska kolla...

photoimagine sa...

En trevlig helg till alla ni!

/Imagine

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Melon blir till vatten vatten gör att toan måste uppsökas nattetid.HMMM eller?? kan det va pilsnern ja drack förra månaden.
Dans o ja är ovänner,dansen vill inte bjuda upp.
Kram Peter

hugan sa...

Ja tänka sig så de dansar...ni hade betydligt sundare tvgodis än här...lite öl...lite chips..o lite godis....hmmm men gott var det! Nu ska jag ut i kylan och upp i backen! Mysig lördag på dej :)

Anonym sa...

Let´s dance är lätt underhållning!
Missade dock igår pga krogmiddag.

Melonen ser supergod ut - nu blev jag lite avis.. får se om vår butik har meloner när jag går och handlar senare idag..

Maggan sa...

Mmm melonen ser så god ut att jag vill ta en tugga.
Vilket vackert ljus det långa vita...
Jag har hoppat över dansen, vet inte varför ibland blir jag så där när det är något alla ska titta på. Samma med böcker, när alla läser vissa poppisböcker så läser jag annat, samma med filmer. Av den anledningen finns det många böcker, filmer och TV-serier som jag aldrig har sett. Fråga mig inte varför jag är så???
Men kram så här på lördagen

bakgrund