torsdag 17 januari 2008

* Award ~ utmärkelse ~ bloggvärldens Oscar *

Hej på er Alla goa bloggare!
Ni har just fått en fin utmärkelse.
Här i bloggvärlden cirkulerar utmaningar och utmärkelser från den ena till den andra.

Nu har jag lyckats hysta in inte mindre än fyra snygga pris av
Elisabeth ~ som delar ut till alla som på något sätt passerar
Synne ~ med bloggen "Blåbär och annat snadder"
Huga ~ som delar ut till alla på bloggrollen
och

Vero ~ med bloggen norsidan nr 25

Jag säger tack s
å jättemycket för jag är så väldigt svag för smicker och snälla ord.
Och dessutom har jag nu ungefär 40 stycken priser att skänka vidare

Jag ger dem till DIG och DIG och DIG
Alla ni som tittar förbi och skriver något snällt
Alla som gillar
min blogg
Alla som inte gillar min blogg
Alla som har en blogg
som jag gillar
Alla
som har en blogg som jag inte gillar
Alla ni som är hjälpsamma och delar med er av er
a kunskaper.


DU ~ just DU har fått en utmärkelse

En liten uppdatering så här på morgonkvisten:
Hör och häpna ~ jag har fått en till:-)
Zanna ~ som verkligen är "en ängel på ett moln" har tilldelat mig den.
Jag är mycket smickrad och delar ut tio till, som ni märker räcker det åt alla *s

Zanna delar oxå med sig av sin blombukett om ni besöker henne!


Andra bloggar om: , , , ,

10 kommentarer:

Synnøve. sa...

Takker og bukker.
Hoppas att allt är bra hos er.Har ont i knät idag. Efter doktorns behandling igår. Men det går nog över.

Kram mig:)

Sussie sa...

Här kommer en till, finns att hämta på min sida :)

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Tack så mycket för den! Har alltid velat ha en Oscar!
Vilka vackra bilder du tagit på blommor i föregående inlägg...
Mycket vackert!
Kram
Marie

Maggan sa...

Jag passar på att snyta till mig en utmärkelse direkt det kan jag behöva. Ska sätta upp den med glas och ram ovanför datan så att jag ser den hela tiden.
Jag har precis dräglat över en konditorchefs härliga blogg så jag vet inte om jag vill ha någon lunch idag, kan man inte äta lite chokladpraliner i stället?
Kram

Unknown sa...

Tack så mycket *glad* Du verkar vara en poppis person som får så många utmärkelser. Det är fler än jag som upptäckt din mysiga blogg och goa person.
Önskar dig en underbar dag!
Kram Vero

Cattis sa...

synne: ajaj. brukar ju tyvärr få den effekten att manipulera med det onda... vila och kaffe rekomenderas ;-)

Zanna: Wow ~ ännu en... tack och bock *s

Marie: vassego och tack för berömmet, älskar beröm :-)

maggis: johorå, praliner till lunch går alldeles utmärkt ~ bara det inte blir en vana *s

Bra idé med inramat beröm, det behöver alla *s

Vero: oj... nu rodnar jag...*hihi

KRAM till ER

Ha en go fredag!

Unknown sa...

hej hopp nu ska jag skriva o tala om att jag gillar dina bilder o skriverier o läser dom så ofta jag kan

Elisabet. sa...

Hahaha ..., det var riktigt roligt att läsa det här ..-))

Och jag som inte vill dela ut några och favorisera, jag är inte sämre än att jag kan ta emot en Oscar ..-))

Det är ju STOR skillnad det.

Nu ska jag bara ordna med tacktalet.

Elisabet. sa...

Nämen .. ååå, det är ju du, Cattis!!
Nu förstår jag ..-)

Å, då ska du in i min länklista!

Cattis sa...

Birgitta: Men tack *s... Birgitta W?

Elisabeth: gulle dig *s
Ja, de e jag... sist jag tittade efter ;-)

bakgrund