fredag 4 januari 2008

*** Men självklart! ***


Amanda Jenssen.
Denna underbara och personliga tjej som kom tvåa i Idol 2007
ska ge ut en skiva.
Hade inte förväntat mig något annat :-)
Vilken miss alla skivbolag begått om inte någon av dem fångat upp henne.
Jag ser fram mot när den kommer ut någon gång i vår.

Jag ser oxå fram mot premiären av let´s dance.
Och ja, jag erkänner,
det är lätt underhållning
och det är precis det jag vill ha när jag sitter i soffan och sorterar strumpor.
Så det så!

Andra bloggar om: , , , , ,

4 kommentarer:

mia dh sa...

Håller med om allt i detta inlägg, ha en fin dag...

hugan sa...

Jo jag hörde att kråksångerskan fått kontrakt..den cd´n köper jag aldrig!!!

har ju däremot Marie´s cd numera, hon har en fantastisk SÅNGröst..!

Glad fredag!

Leina sa...

Jag var glad att hon inte vann, då hade hon varit uppknuten at tv 4 på ett annat sätt. Nu kan hon vara friare.... Ser fram emot hennes cd, den ska jag köpa.

Cattis sa...

mia dh: de samma till dig :-)

huga: men det gör jag ;-)
så du har Maries... den trodde jag att jag skulle få i julklapp...mmm.

Trevlig fredag på dig oxå!

Leina: Kan bara hålla med!

Kram på ER!

bakgrund