lördag 19 januari 2008

* Och den första dansar ut *


Fredagskvällens nöje.
En skål popcorn och let`s dance.
Så gott som hela familjen är samlad
Vi tittar på de sprudlande dansarna.

Pigga My,
kämpande Danny,
överraskande Tony,
vackra Dilba
osv...

Vem ska åka ut?

Antingen den som dansar sämst
eller den som tillför minst

Uffe eller Tilde

Alla som är intresserade av fredagskvällens dansunderhållning vet nu att det blev Uffe.
Jag hade hellre sett att det var Tilde.
Jag vill bli road och Uffe har en räv bakom örat *s

Tilde är enligt egen utsago osynkad med sin danspartner och ber mamma om hjälp.
voffö??

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

Selmas småprat sa...

Så många fina bilder du har här! Tack för besöket på min blogg!

Gry sa...

Såg Let´s dance för första gången denna säsongen igår. Missade dock utröstningen, så tack- nu vet jag!

Prova gärna vinet. Tycker det är ett prisvärdt vin, fast det är ju smak och behag. Vi har testat några dyra viner på sistone, som vi blivit riktigt besvikna på- så 67,- kronorsvinet är en vinnare i våra ögon;-)

Ha en fin lördag, och hoppas du inte blåser bort där du bor. Här blåser det ganska rejält för tillfället, men det finns värre ställen har jag förstått.

Kram Gry

Cattis sa...

selma:
tack själv*s

madicken: jo nog ska jag prova vinet allt. tiden flyger iväg så i dag hittade jag en flaska vitt längst ner i kylen.. gillar inte vitt lika mycket, men man kan ju laga god mat med det.

hoppas ni klarar stormen... den är på väg hit kan man höra nu.

Kramis
Cattis

hugan sa...

Såg ungefär halva lets dance...sen blev det P3guld. Läste nyss på aftonbladet att Uffe var mycket besviken på juryn, och undrade varför han var med, när alla vet att han inte kan dansa. Och visst är det lite väl tufft att lära sig allt - noll till hundra på en vecka...tycker allt lite synd om honom..

bakgrund