fredag 11 januari 2008

* Let´s dance 2008 *

Så har jag något att se fram mot på fredagskvällarna igen ;-)

Trots att jag kämpat om att få SE bilden. Kattherren fick för sig att han skulle sitt på bordet mellan mig och tv:n... Trots att jag försökte med att lyfta ner honom, alternativt ha honom i knäet och klia magen, envisades han med att hoppa tillbaka för att sitta som en vacker bordsdekoration. Möjligen tyckte han att han hade något mer att erbjuda än de dansande paren ;-)

Lilla dottern provade kläder som hon fått ärva efter lilla storasystern. Då Juryn skulle lämna sitt utlåtande överröstade hon med kommentarer och förevisningar om tröjor, klänningar och pyamaser. Charmigt till en början...

Men, men let`s dance är i gång med danspar som ska bli spännande att följa. Tycker valen av deltagare är riktigt bra!
Kommer sitta VARJE fredag framför tv:n och gotta mig.

Så det så :o)

liten uppdatering:
Aftonbladets krönikör Martin Söderström påstår att Tony iIrvings nya frisyr stal hela showen. Mmm DET får stå för honom. Jag kunde inte bry mig mindre. Inte ska väl hans hår vara med och skaka loss på dansgolvet?


Andra bloggar om: , , , , , , ,

12 kommentarer:

Synnøve. sa...

Jahap, du som kan se Lets Dance....Har ju inte den dumma kanalen ju hehe.
Håller mig till engelsk krim, det är spänning det :)
Klems fra nabolandet :)

Cattis sa...

jo men de är oxå bra... fast inte samma sak då...
vad tittar du på i kväll?

Synnøve. sa...

Spelade in Morden i Midsommer. Slappade några timmar.Jobbar 00-04. Urk!!
Såg nyheterna om den sjuke Lommemannen och hans minst like sjuke advokat.Maken undrade vem jag skällde på, för han satt vid datorn. Jag blir så ilsk!!
Natta från nabolandet :)

Unknown sa...

Yepp, man får sig så många goa skratt. Varje helg fram till premiär repar vi nu, så jag har inga fritidsproblem på helgerna iaf.
Synd att jag missade Lets Dance igår. Inte för att jag följer det direkt, men jag brukar titta nån gång då och då och hade tänkte se starten.
Ha en trevlig helg i vår kungliga huvudstad. Kram Vero

Sweetii sa...

fan va gött me hemma kväll.. vi drack lite vin o sååå.... lite film... maten var god... lärde mig skala de va ju inte så svårt.. men de va mest gansa frysta... ha ha ha ... ha de gött i helgen... kram

Anonym sa...

Åhh...vilken härlig kattherre du har. Hade själv en rolig katthanne som såg ut så där.Saknar honom men det blir nog inga fler katter nu sambon är alergisk.m.v.h.Katta(passande namn vi har )

Grindelunda sa...

Jag satt och kommer att sitta klistrad vid TV:n nu på fredagkvällar. Själv är jag en urusel dansare, men gläds desto mer åt andra som kan och de som får lära sig att dansa.
Synd att Tommy är borta. Numera är min Nalle adopterad av yngsta dottern...hon sover med honom varje natt. Kram Gilla

mia dh sa...

Japp jag kommer också att sitta klistrad:)

mia dh sa...

Å du jag mailar bilder på skåpet ikväll eller i morgon:) Ha en lovely lördag.

Lena sa...

Jag kommer också att sitta framför teven många veckorna. Trevlig underhållning.

Cattis sa...

Vero:
Jo men "verkliga" livet måste ju få gå före *s.
Tror det är hälsosamt att delta i revy. Ett gott skratt förlänger livet ju...

me: De är ju lättare att skala om de är lite frysta. Fast inte FÖR mycket då :-)

Katta: ja perfekt för kattälskar med såna namn, *hihi
jobbigt med allergi ~ stackars maken.

grindelunda: nä jag är hopplös på pardans. En ny brandeby... eller åtminstone nästan :-)
Har inte tänkt på Tommy på läänge. Din nalle fick mig att minnas. men jag minns honom väl *s

mia å panter: det är bra med lättsam underhållning emellanåt ~ det behöver man.
Å mia, så gulligt av dig!

Paula sa...

Jag har också längtat efter Lets dance! Lite flärd och fart som förgyller fredagkvällarna i tevesoffan är inte helt fel!
http://paulaz.se

bakgrund