torsdag 16 april 2009

jag - en källa till inspiration?

Mmm. Kikar in hos kostdoktorn och ser att Karin Ahlborg möjligen inspirerats av mig?
Varför tror jag det?
Jo, jag mejlade in tips på mat med tillsatser och fick äran att låna ut min kassler för en tid sen. Kasslern var dock inte den bild som jag tipsat om i första hand och tjejen som intervjuade mig tillstod att de läst i min blogg. Det fick de ju så gärna så. Tror de såg mer än kassler hos mig.
Kolla själva och säg vad ni tror.

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

När maken såg det på Aftonbladet idag, så frågade han vilken grädde vi har i kylskåpet. Det är Arla köks grädde. Den innehåller samma sak. Rödalger...
Man undrar lite matt varför?
Så kommer en annan tanke farande. Varför blir inte grädden röd av rödalger?

Näe jag förbrukar min grädde sen blir det förstoringsglas till butiken nästa gång.

Såg du Niklas mat idag?
Det var toppenprgrammet kan jag säga.
Klems Synne.

Cattis sa...

Synne: Tja du... antingen beror det på att det röda färgämnet i algerna inte är aktivt, eller så beror det på att karragenan UTVINNS ur rödalger ;-)

Men visst vore det väl häftigt om algerna avslöjat sig så folk upptäckt dem genast "haha"

Mat Niklas blir något att boka in i agendan. Det börjar bli tydligt, har fått fler tips om honom.

Hoppas solen skiner, det gör den här!

kram
Cin

bakgrund